Reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz do nas na kontakt@gloster.com.pl, wypełnij oświadczenie, dołącz je do zwracanego produktu/produktów wraz z paragonem lub fakturą i wyślij* na adres: GLOSTER Dominika Biolik, ul. Rynek 5/3, 43-100 Tychy

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.

REKLAMACJE

Reklamacje prosimy wysyłać drogą mailową na adres kontakt@gloster.com.pl i zawrzeć następujące informacje:

  • Imię i Nazwisko osoby zamawiającej
  • Numer zamówienia
  • opis wady
  • zdjęcia powstałej wady

Reklamacje staramy się rozpatrzeć w terminie do 14 dni roboczych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl